mystery shopper

Mystery shopper van Auxilium

Mystery shopping is het nabootsen van een geïnteresseerde consument. Doel van de inzet van een mystery shopper is het verkrijgen van een autonoom en objectief beeld. Een beeld waarmee  uw belangrijke klant ook geconfronteerd zal worden.

 

Door de inzet van een mystery shopper kan zeer veel informatie worden verkregen. Informatie over scherpte, productkennis en volledigheid van het personeel, het niveau van de service, of de kwaliteit van de communicatie. Maar ook kunnen factoren beoordeeld worden als het correct spiegelen van uw product in de schappen of het op de juiste wijze ophangen of plaatsen van POS materiaal.

waardevolle informatie

 

resultaten

De mystery shopper van Auxilium Promotie & Advies is vooraf goed geïnformeerd en getraind om zich voor te doen als uw potentiële klant. Uiteraard worden met de klant de kernpunten besproken en een stappenplan ontwikkeld, waarlangs de mystery shopper moet werken. Uiteraard draagt de mystery shopper zorg voor dat alles gewenste feedback middels (online) visit reports. Al dan niet vergezeld met fot materiaal.

 

De individuele resultaten naar aanleiding van de visits van de mystery shopper worden vervat in een door Auxilium samengestelde rapportage. Een heldere rapportage met analyses, conclusies en aanbevelingen.

 
 

Aparte discipline en focus

Marktonderzoek, enquêteren en auditeren is een discipline die aparte focus vereist. Om deze focus en kwaliteit te waarborgen heeft de Aux Fieldmarketing Group deze disciplines in een aparte divisie samengebracht: Target Questions .

 

Target Questions garandeert betrouwbare en heldere resultaten uit enquêtes, weergegeven in een rapportage naar uw wens. Duidelijk, overzichtelijk en met concrete conclusies waar u meteen mee uit de voeten kunt.

 

gerelateerde onderwerpen:  | merchandising | Airport Retail services | sales promotion |

 
Scroll Up