Winkelcentra

onderscheidende promoties in winkelcentra

Promotiebureau Auxilium Promotie & Advies, onderdeel van de Aux Fieldmarketing Group, staat garant voor onderscheidende promoties in een winkelcentrum.  Zij onderhoudt uitstekende contacten met de overkoepelende organisaties van (overdekte) winkelcentra als WPM, Centercom etc. Maar ook met gezichtsbepalende publiekstrekkers als bioscopen en parkeergarages alsmede luchthavens.

Omdat wij per winkelcentrum de infrastructuur goed kennen, weten wij voor elke klant een passend promotie concept te ontwikkelen en uit te voeren. Met de garantie dat uw doelgroep  op het juiste moment en juiste wijze wordt bereikt, met de juiste boodschap. Via het juiste logistieke kanaal met een minimum aan verspilling.

brand experience

Winkelcentra zijn locaties voor een brand experience bij uitstek. Creatieve en effectieve promotionele acties zijn van absolute toegevoegde waarde voor de geselecteerde winkelcentra. Ook winkelcentra zijn immers afhankelijk van hun eigen merkbeleving en uitstraling. Niet alleen door het aanbod aan winkeliers, maar ook door services, aandacht voor de individuele consument en verassende experiences. (Brand) experiences die bijdragen aan funshopping, die bijdragen aan de verkoop van producten van winkeliers en merken, die bijdragen aan de totale uitstraling en imago van het winkelcentrum.

 

gerelateerde onderwerpen: | promoties | flyerteams | samplingteams | verkoopteams| fotomarketing| thema karakters|