Mystery shopper Auxilium Sales & Retail Services

Mystery Shopper

Auxilium Sales & Retail Service biedt zowel persoonlijke als telefonische mystery shopping (mystery calling) om een authentiek en objectief beeld van de klantbeleving te schetsen. Onze mystery shoppers evalueren de alertheid, productkennis, servicekwaliteit, en communicatie van uw personeel, waardoor u waardevolle inzichten krijgt om uw klantenservice te verbeteren. Met Auxilium heeft u toegang tot een krachtige tool voor een onafhankelijke beoordeling van uw dienstverlening, waarmee u de ervaring voor uw klanten kunt optimaliseren.


Gedegen voorbereid en heldere rapportages

**Verfijnde Mystery Shopping Service van Auxilium**

De mystery shoppers van Auxilium Sales & Retail Service worden nauwkeurig getraind en geïnformeerd om effectief op te treden als uw potentiële klanten, met zorg uitgekozen om het gewenste bezoekersprofiel te matchen. Elk bezoek volgt een specifiek script, opgesteld in samenwerking met u, om relevante informatie en inzichten te verzamelen volgens uw doelstellingen.

Voor gedetailleerde en directe feedback zorgt onze partner Target Questions voor de digitale verwerking van de bezoekrapporten, die onze mystery shoppers na elk bezoek invullen. Deze rapporten zijn real-time toegankelijk voor optimale transparantie.

Met Auxilium krijgt u toegang tot heldere, betrouwbare resultaten en concrete aanbevelingen via een slotrapportage, waarmee u direct verbeteringen kunt doorvoeren in uw service, merchandising, travel retail of salespromotie strategieën.

gerelateerde onderwerpen: | merchandising | travel retail | sales promotion |