marktonderzoek: uw basis
Marktonderzoek is de basis waarop u de juiste beslissingen kunt nemen. U heeft immers volledige en betrouwbare informatie nodig welke niet altijd voorhanden is. Auxilium Promotie & Advies is hierin al jaren lang partner voor diverse klanten.
Enquêteren en auditeren is een discipline die aparte focus vereist. Om deze focus en kwaliteit te waarborgen heeft de AUX Field Marketing Group deze disciplines in een aparte divisie samengebracht: Target Questions.Target Questions is als marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in enquêtes en audits en werkt zowel voor commerciële bedrijven als voor non-profit organisaties.
"SOMMIGE VRAGEN ZIJN ALLEEN MAAR MOEILIJK OMDAT MEN ZE STELT" Andre Frossard
enquête en audit
Een bekende vorm van marktonderzoek is enquêteren, waarbij een vragenlijst wordt voorgelegd aan meerdere personen. Telefonisch, online of op locatie. Het grote voordeel van enquêteren is dat het de mogelijkheid biedt om snel inzicht te verkrijgen in de meningen, attitudes, het consumenten (koop)gedrag en verwachtingen
De tweede vorm van marktonderzoek dat wij bieden betreft de mogelijkheid van een audit. Organisaties komen er steeds vaker achter dat het houden van audits een impuls geeft aan de ontwikkeling van hun organisatie.
Een audit geeft inzicht in de sterke punten van een (gedeelte van een) organisatie, service of dienst. Daarbij levert een audit aandachtspunten ter verbetering op en kunnen conclusie getrokken worden voor het beleid dat van belang is voor de toekomst.
"VRAGEN ZIJN NOOIT ONBESCHEIDEN. ANTWOORDEN SOMS WEL" Oscar Wilde
Target Questions
Marktonderzoek bureau Target Questions garandeert betrouwbare en heldere resultaten uit enquêtes en audits, weergegeven in een rapportage naar uw wens. Duidelijk, overzichtelijk en met concrete conclusies waar u meteen mee uit de voeten kunt.
Target Questions kan u in elke fase van uw onderzoek ondersteunen. Van project management en project planning tot verzorgen van een helpdesk en uitvoeren van de audits of afnemen van de enquêtes door onze auditoren en enquêteurs. De onderzoeken zijn altijd maatwerk. Het enige dat standaard is, is de kwaliteit.