Over Auxilium

Auxilium Promotie & Advies

Promotiebureau Auxilium Promotie & Advies is opgericht eind 1989. Door haar schat aan ervaring heeft zij zich ontwikkeld tot een full service promotiebureau. Een bureau dat naast ondersteuning in promotionele activiteiten ook een betrouwbare partner is gebleken op het gebied van o.a. hospitality, sales activaties en event ondersteuning. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam en heeft een nevenvestiging in Utrecht, alwaar zij preferred supplier is van Jaarbeurs Utrecht.

Auxilium is onderdeel van de fieldmarketinggroep AFMG. Fieldmarketing is een breed begrip en bestrijkt veel verschillende, uiteenlopende en aanvullende disciplines. Disciplines die een aparte focus vereisen. De AUX Field Marketing Group houdt hier in haar organisatiestructuur rekening mee door de oprichting van verschillende divisies. Naast promotiebureau Auxilium Promotie & Advies betreffen dit:

Ook is Auxilium Promotie & Advies internationaal partner van the Staffing Collective: een wereldwijde groep van gespecialiseerde promotie- en event bureaus. De groeiende internationale dekking van het netwerk bedraagt ​​momenteel meer dan 30 landen. Auxilium is de exclusieve partner voor Nederland en samen kunnen de internationale acties efficiënt worden uitgerold.

Werkwijze en teams

Voor elke actie wordt een selectie van medewerkers samengesteld, die de gehele actieduur zullen werken. Het profiel medewerkers is afhankelijk van het product/merk of de doelgroep. Elke klant en elk merk heeft een eigen identiteit. Voor onze medewerkers geldt hetzelfde. In overleg met de klant wordt vooraf een duidelijk en uitgebreid profiel opgesteld. De uitgangspunten van Auxilium Promotie & Advies bij de selectie en samenstelling van de teams zijn:

  • Alleen een leuke glimlach is niet voldoende: een medewerker dient een basaal gevoel te hebben voor de werkzaamheden die wij verlangen.
  • Elke medewerker dient de capaciteit te hebben om die extra emotionele dimensie aan een merk toe te kunnen voegen.
  • Elke medewerker, in welke hoedanigheid dan ook, dient zich dan ook te allen tijde te realiseren dat hij/zij het visitekaartje van het merk is.

Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de actie, wordt een uitgebreide mondelinge training georganiseerd. In deze training worden alle ins & outs van de actie besproken en kunnen de promotors vragen stellen.

Iedereen ontvangt de actiemanual, waarin alle relevante zaken worden besproken. De manual dient als naslagwerk gedurende de gehele actie. De manual sluit af met een uitgebreid stappenplan, waarin nogmaals alles van A tot Z chronologisch wordt behandeld.

Tenslotte ontvangt iedereen schriftelijk een dagelijkse briefing, waarin alle bijzonderheden betreffende de specifieke actiedag worden vermeld.

Projectmanagement Auxilium

Projectmanagement. Wanneer strategie en concept bepaald zijn, werken we uw promotionele acties uit tot een gedetailleerd plan van aanpak inclusief time-schedule. Dit schept helderheid en biedt een basis voor de beoordeling van de resultaten. Auxilium Promotie & Advies houdt graag voor u het totaal management van een actie in handen. Dit betekent dat Auxilium Promotie & Advies de gehele verantwoordelijkheid voor de opzet en uitvoering van uw promotionele acties op zich neemt, waarbij de doelstellingen en het budget altijd in oog worden gehouden! Wat mag u van ons verwachten?

  • eindverantwoordelijkheid
  • eerste en enige contact
  • conceptvertaling en –bewaking
  • budgettering en budgetbewaking
  • opzet en coördinatie logistieke uitvoer
  • warehousing en planning
  • locatie inventarisatie en planning
  • ontwikkeling materialen
  • contacten derden
  • samenstelling, briefing en training teams
  • contacten en aansturing collega bureaus
  • vinger aan de pols en bijsturing tijdens promotionele acties

We houden onze opdrachtgevers regelmatig, vaak zelfs dagelijks, over het verloop van een actie op de hoogte. Zodoende kan de actie tussentijds worden bijgestuurd of aangescherpt. Na afloop kunnen wij voor u een kritische rapportage opstellen, waarbij we een kosten/ baten analyse niet uit de weg gaan. Ook bevat het eindrapport een aantal aanbevelingen voor toekomstige promotionele acties. Want hoe succesvol een actie ook is verlopen, helemaal tevreden zijn we nooit. Wat ons betreft kun je niet kritisch genoeg zijn.

Vestigingen

Het hoofdkantoor van Auxilium is gevestigd in Amsterdam en heeft een nevenvestiging in Utrecht, alwaar zij preferred supplier is van Jaarbeurs Utrecht.

Niet alleen voor landelijke acties, maar ook regionaal kan Auxilium hierdoor veel effectiever en kostenbesparend haar services aanbieden. Door de kortere afstand is snel overleg met de klant mogelijk. Ook heeft Auxilium de mogelijkheid om bewezen concepten in de Randstad in andere regio’s uit te rollen. Daarnaast is Auxilium in staat om, ten behoeve van alle regionale acties, de juiste focus en hulp te bieden die deze acties verdienen. Of het nu gaat om actie-locatie planning of het aansturen van de teams die uiteraard de taal van de doelgroep spreken.

Onze regionale kennis in combinatie met de aanwezige ervaring dragen gegarandeerd bij aan het succes van uw acties en campagnes.